close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בדיחות קרש כאלו...

אנונימי/ מהגולשיםיא טבת, תשעג24/12/2012

כמה בדיחות קרש כאלו... חלק אפילו מצחיקות

תגיות:
קבצן רואה איזה בחור לבוש חליפה שעומד ומדבר בטלפון, מייד הוא ניגש אליו והושיט לו את היד שלו, הבחור הסתכל עליו ואמר לו : אני ממש מצטער, אבל אני לא מחלק כסף סתם ככה ברחוב, אז הקבצן אמר לו : אז מה אתה רוצה שאני יעשה, שאני אפתח משרד ?

מורה בכיתה ב', ביקשה מהתלמידים שלה שיכתבו חיבור וישחילו לתוכו את המשפט : אמא יש רק אחת ! שירה הלכה לבית, ויום למחרת חזרה לבית הספר כל הילדים סיפרו איך שהם אוהבים את אמא שלהם ושיש רק אמא אחת, והמורה שאלה את שירה מה היא כתבה, אז היא ענתה : לא כתבתי, אבל זה סיפור שקרה לי, אתמול הגעתי הביתה וביקשתי מאמא שלי שתכין לי לאכול, ביקשתי שתכין לי לחם עם גבינה צהובה והיא ביקשה שאני אביא שתי פרוסות שתהיה גם לה אחת, הסתכלתי במקרר ואמרתי : אבל אמא יש רק אחת !

כתבה בעיתון על תחקיר שנעשה : נמצאו באלכוהול הורמונים נשיים, אזהרה כל מי ששותה אלכוהול נוסע לא טוב ומדבר רק שטויות.

שוטר תנועה, עוצר נהג לבדיקה שגרתית, הוא מבקש רישיונות וביטוח, הוא מסתכל ורואה שהכול תקין, אבל אז הוא שואל את הנהג, תגיד למה אתה נוסע בלי חגורה ? אז הנהג אמר לו : מה אתה רוצה, המכנס יושב עליי טוב !

שואלים תלמידים בבית ספר, מי הם מוצרט ובטהובן, אז כולם מצביעים, המורה שמחה ומצביעה על אחד מהם והוא עונה לה : הם אילו שייצרו את המנגינות בשביל הסלולארי !

במערב הפרוע, לפני הרבה שנים, נכנס קאובוי לתוך בר, וצחק עם כמה אנשים שם ואז סיפר סיפור על איך שהוא היחיד שנשאר בחיים מתוך חבורה גדולה ואיך הרג את רב הרוצחים המפורסם, ושאלו אותו מה אמרת לו לפני שירית בו ? ענה להם הקאובוי : אף פעם אל תאיים על 13 אנשים אם נשארו לך רק 12 כדורים באקדח.

משפט סיני עתיק : עדיף להיות בשקט, לא להגיד כלום, ושיחשבו שאתה טיפש, מאשר לדבר ולהוכיח את זה !

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה